strona główna

Strona główna  •   FAQ  •   Linki  •   Chat  •   Download  •   Album  •   Kontakt  •   Zarejestruj się    

PomocPomoc  SZUKAJSZUKAJ  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
LOKAL I SPRZET POMOC
Autor Wiadomość

hukii
Żółtodziób

Wysłany: 2011-05-05, 08:57   LOKAL I SPRZET POMOC

Witam,
Jestem nowy na forum , laik w temacie ale mam do was kilka pytan.
W miesicie jest jedna osoba co dorabia klucze starszy pan ktory nie dorabia kluczy z immo i wogole troche taki %%
Posiadam lokal w centrum miasta i chcę otworzyc punkt dorabiania kluczy samochodowych z immo i bez . Posiadam jakas wiedze w tym zakresie zajmuje sie troche elektronika samochodowa liczniki , immo, dopisywanie klucza kodowanie itd

Moje pytanie ile plus minus bedzie mnie kosztowało wyposarzenie takiego punktu chodzi mi o surowki i maszyny + sprzet do dopisyywania kluczy i np kopiowanie transponderow jakies ADE SBB A MOZE TPH CLONER I jakie podsatawowe maszyny musze miec i gdzie najtaniej mozna zamowic. Patrzylem na JMA

diagtech.m@gmail.com

st_lee
Średnio zaawansowany

Wysłany: 2011-05-05, 14:48   

Mierz siły na zamiary. Nie podałeś bliższych informacji na temat miejscowości ( ile tysięcy) jak daleko jest do sąsiedniego miasta, czy jest to miasto powiatowe, czy jest miastem tranzytowym? Ja robiłem odwrotnie miałem zaplanowany budżet i wybrane rodzaje maszyn. Wszystkiego i tak naraz nie kupisz chyba że dysponujesz budżetem ponad 50 tysięcy na same maszyny i 20 tysięcy na towar. Jak chcesz jakiś bliższych informacji pisz na pw lub na e-maila: asbiuro@gazeta.pl

st_lee
Średnio zaawansowany

Wysłany: 2011-05-05, 15:06