LOCKPICKING I ZABEZPIECZENIA
Pierwszy polski serwis lockpickingu - otwieranie zamków wytrychami

Dla początkujących - Immobilajzer

Mukeda - 2006-07-03, 20:54
Temat postu: Immobilajzer
Heh..kiedyś ja tutaj często bywałem aby odpowiadać na nurtujące ludzi pytania czasem banalne, dziś jednak sytuacja się odwróciłą a ja stoje po drugiej stronie barykady:) Niechciałem zaśmiecać głównego forum więc pisze tutaj. A teraz do rzeczy. Nie mam samochodu i nie znam się zabardzo na tym ,ale ciekawi mnie( może dla niektórych to rzecz oczywista) co to jest immobilajzer i jak on działa. Nigdy przyznam się nie miałem okazji przyjrzeć mu się dokładnie, słyszałem tylko z nazwy, tak więc jeśli ktoś może wytłumaczyć mi to w jasny sposób bez jakiś tam naukowych terminów(nie należe do mensy ani do żadego kłłka miłośników trudnych słów :razz: ) będę bardzo wdzięczny.
STEALTH - 2006-07-03, 21:37

immo to elektroniczne urzadzenie zapobiegajace uruchomiwniu auta za pomoca np. lamaka. W stacyjce auta znajduje sie "odbiornik" a w kluczyku jest chip ktory sluzy za "nadajnik" i tylko jezeli te dwa elementy komunikują sie ze sobą auto moze zostac odpalone.
Mukeda - 2006-07-03, 22:17

To znaczy , ze immobilajzer jest zaporą elektryczną a nie mechaniczną?
STEALTH - 2006-07-04, 04:33

immo jest systemem elektronicznym ktory odcina pewne urzadzenia (np pompe paliwa) w samochodzie jezeli niema "komunikacji" miedzy centralką a transponderem w kluczyku
likoms - 2006-08-09, 20:45

aha taki bajer nie wiedziałem
siedlak - 2006-08-09, 22:32

Ale to działa na zasadzie wysyłania jakiegoś impulsu magnetycznego tak ?? Czy inaczej? Znając dzisiejszą technike i postęp to jest pewnie pare rodzai imo.... z góry dzieki :) pozdro
likoms - 2006-08-10, 08:43

sorry za pytanie ale ten cip jest z magezu co się przylepia np. do lodówki bo słyszałem i nie wiem czy to prawda
swistakhack - 2006-08-13, 17:10